четвер, 29 серпня 2019 р.

Корисні вересневі ігри на знайомство і згуртування колективу

Як учителю зробити так, щоб діти раділи новим обличчям у колективі та швидко запам’ятали один одного? Пропонуємо вам легкі та невимушені ігри.
Початок нового навчального року – це важлива подія у житті кожної дитини. Важливу роль у цій події відіграє спілкування з однолітками. Особливо, коли дитина прийшла у клас, де є нові учні. Поліпшити знайомство, нагадати один одному про себе та створити атмосферу довіри і позитивного настрою допоможуть ігри, які мають ще назву «криголами».
Ці активності підійдуть для тих, хто давно знайомий та думає, що все один про одного знає, і для тих, хто прийшов до класу нещодавно.
Чарівний пензлик. Дітям демонструється чистий аркуш паперу: потрібно покласти його на стіл, посипати зверху чарівним порошком і змести його чарівним пензлем. Після цього лист знову показується дітям, але тепер на ньому проявиться ім'я учня (такого ефекту можна досягти, якщо попередньо написати ім'я на аркуші безбарвним клеєм або кремом). Коли вщухнуть захоплення дітей, вчитель запропонує встати тим учням, яких звуть так само, як написано на аркуші. Завдяки магії, ці імена обов’язково запам’ятаються.
Ім'я – асоціація. Діти встають в коло. Кожен у порядку черги називає своє ім'я та додає слово, з яким він себе асоціює. Можна запропонувати конкретну тему для таких асоціацій: колір, квітка, природні явища і т.п. Діти – ще ті креативщики, тому буде весело всім.
Розкажи про мене. Школярів розділяють на пари і дають 3-5 хвилин для спілкування. Діти повинні розповісти один одному про себе якомога більше інформації. На основі розмовіді співрозмовника кожен складає коротке оповідання –презентацію про свого товариша.
Давайте знайомитись. Дітям пропонується знайти в класі своїх тезок і об'єднатися в групи. Для дітей, які мають рідкісні імена, створюється група «Асорті». Далі учням необхідно придумати назву групи і коротку презентацію.
Поміняймося місцями. Діти сидять в класі за партами. Учитель промовляє фразу: «Нехай поміняються місцями ті, хто ...». Щоразу він називає нову ознаку:
  • любить їсти морозиво;
  • вміє грати в футбол;
  • має вдома кішку і т.д.
Після слів учителя діти, для яких підходить вказане формулювання, повинні встати, а потім у довільному порядку помінятися місцями один з одним.
Сніжний ком. Діти повинні називати свої імена в такому порядку: перший учень говорить, як його звуть, другий учень повторює ім'я першого і додає своє, третій – повторює попередні два імені і називає своє і т.д. Поступово кількість імен збільшується і дітям буде важко відтворити весь ланцюжок. Тому, при проведенні цієї гри, рекомендується використовувати індивідуальні таблички з іменами кожної дитини. Можна трохи ускладнити гру: додати захоплення. Тоді останній учень повинен назвати на пам’ять всі імена та хобі своїх однокласників.
Відкриваємо серця один одному. Дітям роздають шаблони сердечок. Кожен повинен написати на ньому своє ім'я і опустити в скриньку або капелюх, який тримає учитель.
Після цього учитель йде по колу, і кожна дитина дістає будь-яке сердечко навмання. Прочитавши ім'я, школяр повинен назвати якість характеру однокласника, якого він назвав, і віддати йому сердечко.
Тож якщо ви бажаєте, щоб учні вашого класу швидше познайомились та розкрились – використовуйте ігри. І нехай у вас буде найдружніший клас!

Немає коментарів:

Дописати коментар