четвер, 29 серпня 2019 р.

Ігри для розвитку тактильного сприйняття Частина ІІ

"Злови кицьку"
Педагог торкається м'якою іграшкою (кицькою) різних частин тіла дитини, а дитина з закритими очима визначає, де кицька. За аналогією для торкання можна використовувати інші предмети: мокру рибку, колючого їжачка та ін
"Чудовий мішечок"
У непрозорий мішечок кладуть предмети різної форми, величини, фактури (іграшки, геометричні фігури і тіла, пластмасові букви і цифри і ін). Дитині пропонують на дотик, не заглядаючи в мішечок, знайти потрібний предмет.
"Хусточка для ляльки" (визначення предметів по фактурі матеріалу, в даному випадку визначення типу тканини)
Дітям пропонують трьох ляльок в різних хусточках (шовкова, вовняна, в'язана). Діти по черзі розглядають і обмацують всі хусточки. Потім хусточки знімають і складають у мішечок. Діти на дотик відшукують в мішечку потрібну хусточку для кожної ляльки.
"Вгадай на дотик, з чого зроблений цей предмет"
Дитині пропонують на дотик визначити, з чого виготовлені різні предмети: скляний стакан, дерев'яний брусок, залізна лопатка, пластмасова пляшка, пухнаста іграшка, шкіряні рукавички, гумовий м'яч, глиняна ваза та ін
За аналогією можна використовувати предмети і матеріали різної текстури і визначити, які вони: в'язкі, липкі, шорсткі, бархатисті, гладкі, пухнасті і т. д.
"Дізнайся фігуру"
На столі розкладають геометричні фігури, однакові з тими, які лежать в мішечку. Педагог показує фігуру і просить дитину дістати з мішечка таку ж.
"Дізнайся предмет по контуру"
Дитині зав'язують очі і дають в руки вирізану з картону фігуру (це може бути зайчик, ялинка, пірамідка, будиночок, рибка, пташка). Питають, що це за предмет. Прибирають фігуру, розв'язують очі і просять по пам'яті намалювати її, порівняти малюнок з контуром, обвести фігуру.
"Здогадайся, що за предмет"
На столі розкладені різні об'ємні іграшки або невеликі предмети (брязкальце, м'ячик, кубик, гребінець, зубна щітка та ін), які накриті зверху тонкою, але щільною і непрозорою серветкою. Дитині пропонують через серветку на дотик визначити предмети і назвати їх.




Немає коментарів:

Дописати коментар