неділя, 30 вересня 2018 р.

Коли діти не читають, уява зникає: популяризація читання у рекламі

Скарги на те, що сучасні діти замало читають, популярні сьогодні, як ніколи. І, хоча кількість різноманітних способів боротьби з цим жахливим явищем збільшується з кожним роком у кільканадцять раз, одним з найочевидніших залишається реклама. Соціальна реклама, реклама книгарень, бібліотек, видавництв чи певного видання — байдуже. Головне, красива і якісна. Головне, щоб вона привертала увагу і робила читання модним. Отож до вашої уваги — добірка симпатичних рекламних постерів, які популяризують читання.


«Відвідай шкільну бібліотеку» й інша реклама з 60-х


Поширюй слово(а) про читання!

Кампанія «Reading Matters» полягала у тому, що рекламувати читання міг кожен. Потрібно лише обрати постер, роздрукувати його і почепити у будь-якому місці, де люди можуть його прочитати.

Книжка дозволить тобі жити подвійним життям
Книжка робить тебе кимось іншим
Книжка може змінити твою історію
Книжка завжди складе компанію
Слова творять світи
Читання формує тебе
Тікай у книжку
А ти, чому читаєш ти?
Уява й інші друзі справжніх книголюбів
І не забувайте читати більше адже читання — це протистояння

Немає коментарів:

Дописати коментар