вівторок, 13 березня 2018 р.

Справа до душі!

Що таке хобі, напевно, знає кожен. Його можуть називати по-різному: улюблена справа, захоплення - але сенс від цього не змінюється. Що це таке і навіщо воно потрібно? 
У кожного є свій вільний час. Щоб людина відчувала себе щасливою, їй треба якось коротати ці години. Краще всього проводити їх з користю. Нерідко улюблене хобі, яке зацікавило людини, перетворюється на справу, яка буде приносити прибуток.


Навіщо потрібно хобі

Кожна людина не схожий на іншого. Ми відрізняємося між собою зовнішністю, характером та уподобаннями. Найголовніше в житті – це самореалізація, пошук того, що приносило б користь і собі, і оточуючим. Хобі (захоплення) допомагають втілити в життя цю потребу.

Улюблене заняття – запорука душевного задоволення

Для хорошої і спокійного життя потрібно в першу чергу хороше здоров'я, матеріальне благополуччя. Але без захоплення, яке буде приносити реальне задоволення, людина буде відчувати себе невдахою. Таке пригнічений настрій нікому на користь не піде - це точно. Нелюбима робота дуже обтяжлива. Дійсно, хто хоче займатися не приносить задоволення справою? Хобі – як вікно у задушливій кімнаті, яка допомагає впоратися з душевними переживаннями і труднощами. Коли є те, що дозволяє людині по-справжньому розкрити себе, жити стає легше і веселіше.

Коли починає формуватися хобі

Що таке хобі для простої людини? Це те, що їй завжди подобалося. Формування особистості відбувається десь у п'ять–шість років. Саме в цей період життя закладається база. У школі дитина дізнається багато нового, його починає цікавити. Ось на цьому самому етапі формуються захоплення. Когось починає цікавити музика, когось спорт, а когось література. Все, що коли-то цікавило, може стати захопленням всього життя. 
До недавнього часу, моя подружка і колега Герасимчук Оксана, навіть не здогадувалась що може творити такі дивовижні речі, навіть і не уявляю, як така тендітна жінка, все встигає, адже щоб вона не брала до рук, їй все вдається і дивовижні картини з незвичних матеріалів, і м'які іграшки, і прикраси, а якби ви бачили як вона малює... Частину її робіт ви можете побачити в нашій галереї. 

Що ж до мене то моє хобі — фотографія. Фотоапарат став невід’ємною частиною життя сучасної людини. Ми намагаємося захопити його на будь-який захід, щоб ніщо не вислизнуло від нашої уваги, а потім, було що згадати і показати друзям та колегам. Можливо зараз мій фотоапарат недостатньо хороший для цього заняття, але з чогось же треба починати!Зізнаюся, іноді я впадаю у відчай: з десятків зроблених фото мені подобається - одне чи два. Але я втішаю себе там, що- хоча б ці два на сотню — вартісні, і я знаю, у якому напрямку рухатись, над чим працювати, що змінювати, а шо залишити.  Та головне, щоб залишався живий інтерес, а унікальні сюжети завжди знайдуться.

Немає коментарів:

Дописати коментар